det är stormvarning ute!

   Alltså shit vad det blåser.
Igår blev det pubafton ändå... Suck. För att Nathalie, Pär och Peter kom hit och talked us in to it. Men Nathalie hade bäst argument för hon hade aldrig varit där förut så det var hennes premiärkväll där. Ok då sa vi och hakade på. Ja, det var som vanligt där, jag blev uppbjuden av någon random människa som jag inte ville dansa med. Hahaha. "Ska vi dansa?" "Öhh... Men jag vet inte vem du är...Öhh.." Går några sekunder. Ok då! Hahaha, Learn to say no?  Sen blev jag less och gick hem med Jimpan, vi bråkade lite som vanligt men jag tror det är lugnt ;)
   Mmm oh gud vad gott det var med en rostad franska med bregott, ost och gurka på! Jag vet att jag inte är någon ostmänniska men på macka går det bra, jag gör en tunn skiva som jag sen delar på olika bitar på mackan -så det inte blir ost överallt- och voíla! =) Haha.
Måste bara säga att jag hatar när folk fipplar med musiken när man själv har satt på något man vill lyssna på.
   Jag tror jag ska göra mig en till macka. 
 
Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

jag vet, vi har strömavbrott! :(

2008-09-28 @ 14:35:51
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: rebecca

Formulera gärna ditt svar om vad du tycker om folk som skär sig och varför du tror att de gör det:) puss

2008-09-28 @ 14:42:24
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: Simone

Therese: Aha, bummer. =/

Rebecca??: Är du dum?

2008-09-28 @ 14:48:01

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback