Är det så

   Något som Denise konstant säger: "Är det så?" Låter som en gammal gubbe, haha X)
Ja, lördag sägs det vara. Jimmie är så rastlös, precis som jag var förra helgen. Kan man inte vara det samtidigt så man hittar på värsta bra-iga grejer man kan göra? =) Han åkte på macken och köpte cigg nu. Haha, nöje.
   Har inte någon lust att göra just någonting, eller joo det är klart att jag vill, men jag orkar inte sitta "Åhh, vad ska man gööö!!?" Så jag bara... 'Go with the flow och håvar in musik på Ipoden. =) Just nu sitter jag och lyssnar på en jättebra låt som jag inte visste att jag hade på den och bara råkade häva på.
   Igår köpte jag ett nytt tuggummi -haha intressant- men jag måste säga att det har en intressant smak : Lemon/Lime. Och det smakar verkligen så! Syrligt och uppriskande och gott =) Nu ska jag lyssna på ABBA; Well I can dance with you honey ,If you think it's funny. Does your mother know that you're out? Haha  =D Abba och Jimi Hendrix. Det är grejer det ;)

Wellwell cykelställ, (har inte kört den på ett tag) Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ska du på pubafton ikväll då? =)

2008-09-27 @ 14:48:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Njasså et är sådant ikväll. Nja du, vi får la se ;)

2008-09-27 @ 16:22:39
Postat av: denise

äre så? ;)

2008-09-27 @ 18:22:58
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback