Where's your head at!!!

   Vad betyder det egentligen att man "tar en paus" i ett förhållande?

  Varför är det inte onsdag idag för?! Då skulle jag släpa med mig Therese ut och dansa hela natten. Fy fan vad kul! Typiskt mig att sitta och prata om det och sen när onsdagen/helgen kommer så är jag helt i andra tankar. Haha =)
   Nä, jag funderar på om jag skulle ta och köpa lite hårfärg och färga håret. -Inte mörkt! Men slinga lite bara för nu jävlar så skiter jag i utväxten. (Tydligen så är det ju snyggt nu också? Fashion I tell ya' -can't live with it, can't live without it! Eller snarare; Can't were it, try to squeeze myself in to it). Men ja, lite blonda slingor, mitt hår klarar inte mer blekningar, när jag klev ur duschen igår så hade jag inte mitt special edition anti-splitt ends extra deluxe blond conditioner etc. balsam så mitt hår blev till svinto -still is- så nu måste jag bara orka inpacka håret typ varje dag. Mah.
   Denise städar hon, duktig som hon är. Då måste jag agera winamp-maestro och spela favoritmusiken så hon får motivation. Haha =)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

det är ett jävla skit uttryck tkr jag... låter som om man vill bli singel och träffa andra för ett tag... men att ha sitt på det torra o ha kvar den man är tillsammans med bara för att man vill tillbaka till den sen. nee fy... tvättar du håret varje dag?? det är inte bra... :)

2008-10-27 @ 15:44:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Mhm... jaa, jag tänkte mer att man kanske vill vara för sig själv ett tag och liksom... vara för sig själv ^^ inte vara med andra, det är ju bara dumt, där håller jag med.

Alltså, nej jag tvättar det inte varje dag men jag läste i nån tidning eller nått att om man hade blekt håret mycket så skulle man ha inpackning typ varje dag. ??

2008-10-27 @ 15:49:43
Postat av: Mia

Regnar det i paradiset?

2008-10-27 @ 16:26:51
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Therese

ja så kan det ju vara oxå... jaha, men då måste man ju blöta håret o torka det varje dag... det är väl det som sliter :)

2008-10-27 @ 18:12:45
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: mona

Att ta en paus är väl typ att man vill fundera, jag tror de flesta pauser i slutändan blir att man..gör slut..



När man säger att man tar en paus, har man ju redan tagit ett steg ifrån..:S eller?





Grattis på namnsdagen förresten gumms^^

syns vi på halloweenfesten hos carro på fredag?



puss!

2008-10-28 @ 16:30:43
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: mona

och! hahah! angående håret!

Om du inte pallar med inpackningar, så är det ändå viktigt med nåt, så använd Redkens Anti-snap, håret blir asbra avre!!:)



Puss

2008-10-28 @ 16:32:05
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback