Ställ TILLBAKA klockan

   Nu är det plötsligt vintertid igen.
Igår hälsade jag och Jimpan på hos pär o Nathalie en sväng och där blev det snack om krogen men jag kom fram till att jag inte ville på krogen, har ju hållt på flytta o skit så man var lite sliten. Dessutom ska jag spara mina money till nästa helg. =) Vi åkte iallafall därifrån vid elva/halv tolv och skulle åka hem men då ringer Mikal och vill att vi ska komma till Eva. Fy fan, säger jag rätt ut. Jag blir så less. Det är så jävla skönt att idag är den sista dagen vi ska vara i det där huset och sen väntar friheten när man kan göra vad fan man vill utan att man ska tänka "Nej, men det kanske kommer någon till salongen" eller nått. Jag menar, spela musik tillexempel, jag gillar att spela min musik högt, men det kan man inte göra om det är någon som klipper sig. Och det är inte så att nån tar sig friheter heller va? Neee. =@ Gah. Vi åkte iallafall dit och efter ca, ja, 40 sekunder så åkte jag därifrån. Mitt tålamod är uttänjt till max, så jag åkte iväg och ringde till Therese och fick prata av mig lite ;) Haha. Tur att man har henne =) Och tur att hon orkar lyssna och förstår.  =) Sen åkte jag och hämtade Jimmie, han var inte där så länge, och vi åkte hem till stugan. Haha "hem till stugan" =)

   Jaja, nu ska vi iallafall åka upp till huset och fixa det sista och aldrig vara där igen. XD

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback