Sour grape

   Idag har jag varit så sur och irriterad! Varför? Jo det är såhär att vi håller på att flytta nu och idag slog sanningen till. Vi har skruvat och packat och lyft (!) så jag har fan ont i ryggen, tror att jag sträckte mig när vi bar sofforna, gaaahhhh. Och jag blir så irriterad när jag städar/flyttar och skit, och jag vill göra allt   mitt vis och fort ska det gå! Haha, så nu håller vi på att stuva in grejer på alla möjliga ställen tills vi har lägenheten -flytta ut någon gång din sega jävel!- som vi ska få ihelgen (men man vet ju aldrig för tydligen så skulle han som bor där flytta ut förra helgen men han valde att gå på krogen istället  ??!!) Så ja, that's pretty much what's up... Är så jävla tröööööött, men nu måste jag hjälpa Jimmie och bära alla våra skitgrejer -bävar inför garderoben och bokhyllan! =S Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jag vill oxå att allt ska göras på en gång...och som jag vill! men det är jobbigare än vad man tror att flytta...

2008-10-24 @ 06:39:06
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

MM, Ja!

2008-10-24 @ 18:51:33

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback