Ont i magen

   Jag har ätit för mycket toffifee, Bianca hade med sig stt dubbel-extra-deluxe-pack från när hon var på Ålandsfärjan. =)
Dagen har spenderats i S-vall, Birsta med far och systrarna. Där gick jag omkring och skulle hitta kläder åt Denise, själv är man pankis och kunde inte ens köpa hårfärg =/ Träffade Therese där också, som hade tråkigt på lunchrasten. Det kan jag förstå, gå omkring i samma affärer hela tiden!
   Nu ska jag åka ner med sikarna till Norrfjärn igen, var bara till Gällsta en sväng för Denisa skulle hämta kläder och stuff. Hatar när det är halt på vägarna.
   Gah, måstemåste tvätta håret sjuttioelva gånger nu -känns alldelens tungt och äckligt. Plus att jag måste antingen sy en klänning av ett lakan till att ha på mig imorgon eller så kör jag fegisstil och makar bara ögonen läskigt mycket ;)
Heej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback