Don't care what's on my baby's mind.

  Jag såg vad jag hade skrivit om mig där på sidan (om vad jag gillar och inte (??). Men iallafall så ändrade jag, tänk vad en person kan förändras!
För det första så kom jag på att dass har en liten lantlig charm över sig, om man kan säga så, så de är väl inte så faliga. Och ost -hör och häpna- har jag lärt mig att äta mer och mer på sistone. Fast ja, it's a long way to go innan jag tar en skiva, rullar ihop den och tuggar i mig, ryser, uuäääää. Hahaha.
Ok, jag har det lite tråkigt såhär på kvällskvisten (kanske märks när jag har skrivit två inlägg nästan på rad och det ena av dem handlar om ost och dass, och det andra om nån jävla love song som jag tydligen håller på att arbeta ihop?) Just det ja.
   Fan, nu måste jag ändra det igen, "Jag gillar när det är ordning och kallt hos mig" Vad vill jag säga med det? "Om ni vill hälsa på så ta gärna med egna fotskydd och is!"
 Haha...
 Jag låter det stå kvar.
 
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe, det är bra Simone! När jag kommer hem kanske du har lärt dig att bita av stora klumpar av en hel ost, och äääääääääääääääääta! ;)

2008-10-25 @ 06:01:44
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, nae kasnske inte, haha X)

2008-10-25 @ 22:00:41
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback