Dåligt humör eller?

   Hahaha, ja det kan man säga. Men nu är det Hej Då Huset! iallafall och imorgon tror jag att Emil o Hanna m. bebis flyttar in där, hoppas de får det bra. Vi har fortfarande inte hört något om lägenheten, suck. Tycker att han kan väl åtminstone svara i telefonen! Pucko. Jaja, ska iallafall kolla ordentligt på den innan vi flyttar in, minsta lilla dammkorn så får någon städa den kliniskt rent -inte vi såklart- innan vi flyttar in, för det är så det ska vara och jag är inte rädd för att säga till. Är det något problem så jävlar. Mm. Nu ska jag ringa och höra om han har svarat eller inte, men först ska jag Duscha! Fy vad skönt! =)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback