'Cause I've gotta' have faith!

   Haha, skrattar alltid när jag hör den låten! Haha, och tänker på Denise, haha! Hon sjöng på den hela sommaren tror jag. X)
   Jaa, dagen har spenderats hos Harriet & P-O med fika och försök att hitta en bil. Ska det vara så svårt att hitta en bil man vill ha till ett överkomligt pris? Jimmie tjatar och tjatar om hans "Audi a4 1.8 KOMBI!" Hahaha. Ja, och bra som man är så har man ju namsdag idag =D Ok, jag visste inte det förrens jag fick ett grattis-mms av famma imorse ;) Så ringde mamma när jag var hos H & P-O och sa att hon hade gjort en namsdagstårta, "Va? Till mig?" Haha. Kanske ville gottgöra för att vi bråkade som fan går, haha. Alltså att sätta mig och min mor i ett rum när vi är oense = kaos! Båda argumenterar och diskuterar och ska ha sin egen vilja och åsikt igenom, haha. Tillslut så får man enas om att man är oense . X)
!!!! Nu kom Jimpan och skrämde skiten ur mig! Satan! Hahaha. Han är väl för mysig den karln ändå =) Nu skall jag hänga med honom ett tag. Ciao!
 \\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback