Va? Jaha. Eller vad sa du? Jaha. En gång till?

   Jag är helt död. Varför mår jag så dåligt för. Huvudet sprängerspränger. Och magen är knäpp. Alltså fy fan vilken segdag det har varit idag. Usch, jag mår illa. Imorse åt jag en bit morotsbröt+kaviar men det var så... äckligt på något vis, som om jag inte kunde äta någonting för det bara växte i munnen. Sen glömde jag bort att äta på hela dagen så jag har ätit middag för typ två timmar sen. Jag var så hungrig så det verkligen gjorde ont i magen, det kom liksom i vågor -ont-inteont-ont-inteont- sen gick det över tills det var dags att äta (!). Fick nästan inte ner något, fast jag tvingade ner mat ändå för äta bör man annars dör man. Men nu så är den undre delen av magen helt mätt, medans den övre delen är hungrig ?? Make sense? Jag vet att det säkert är därför som jag mår dåligt också, det eller vätskebrist. Fan, hur kan man sluta äta egentligen? Jag mår inge bra av att vara utan arbete, jag blir bara mer tjockis för varje dag. Damn it. Jag vill ha ett aktivt arbete, helst med en swimmingpool och ett gym som man får använda. =) Det vore nice.
   Nä, nu jävlar. Huvudvärk eller inte, nu ska jag träna på maskinen en sväng. Kanske man ska skriva "träna med maskinen" så vi blir liksom ett team. Jag vet att den inte bara är ett dött ting, Maskin vill också att jag ska komma i form!
...Ehm... Never mind.
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback