Update

   Nu sitter jag helt ensam här. Jag trodde Jimmie satt och kollade på tvn, men icke! Gick ut och skulle prata med han men han är inte hemma. Hmm, jaja, han blev väl less för att jag skulle hålla på med datan i sjutton år. X)
   Helgen har varit nice, jag har varit nere i fjärn' och umgåtts med systrarna och papa, och vi var faktiskt till famma och faffan och åt en bit. Det var ett tag sen man träffade dom också. Och självklart så har vi spelat RockBand! Yeah! =D Jag tyckte det var asroligt! Tyvärr så gick trummorna sönder (har ingen aning om hur men den röda fungerade bara om man slog riktigtriktigt hårt på den, och det ska man inte behöva) Så papi tog med dom och ska väl skicka tillbaka och få nya -hoppas jag. Men det gick ju att spela iallafall, jag på gitarr, Denisa sjöng och Bianca spelade bas. Shit vilket grymt band vi var =) You Rock! -Yes, we know. ;) 
  Hade ännu en myskodröm inatt. Jag drömde att vi var på någon fest mot S-vall hållet, och vi behövde skjuts hem. Fast alla hade druckit, men då kommer Pär och säger att han kan köra för han hade bara ätit typ bullar (??) eller något. Så då åker jag och Jimmie med han i en brandbil mot Gnarp. Men då kommer polisen och Pär får blåsa två gånger och polisen säger att hon måste ta med honom in till stationen. Då får jag vrålångest för att jag åkte med någon som var alkoholpåverkad. Jag tror att vi fattade innerst inne att han hade tagit en öl. Sen får jag spela något himla myskospel hos Amanda, typ Saw! Någon står på en stol med en snara runt halsen och jag måste rädda han, och alla tror att det är Linus för han har varit försvunnen, men då tänds en strålkastare och det är inte han så alla blir besvikna och undrar varför jag ska rädda den där för? Hahaha. Sen var det något med ett rep som Amanda hade från årskogen hem till henne som hon drog i. ?? Alltså jag måste prata med en hjärnskrynklare om mina drömmar.
   Jimmie har kommit hem nu. Inte ensam. Bläbläblä. Jag ogillar när folk som man inte gillar är hemma hos en. Blä. Hahaha.
Nä, nu ska jag duscha. Aj, min tumme gör ont! B böjde min tumnagel bakåt igårkväll när vi kivades vi tandborstningen. Jag har blånagel, det gör ont som fan.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback