Snowstorm!

   Hahaha, jag och Jimmie är som en liten familj, fast vi är barnen i familjen, utan några vuxna. Han satt vid datorn och spelade och jag vid Wii:t och spelade. X) Sen när klockan blev nio så skulle vi kolla på "Da Vinci Koden" fast jag hade nyss fått en ny bana: "Men, jag ska bara!..." Hahaha! Fast jag stängde av och nu så blev det ingen film iallafall för det blåser så mycket ute och trean fungerar inte (!) alla kanaler utom trean fungerar, suck. Kollar istället på "Sanningens Ögonblick", vad är det för löjl? "Tycker du att du är attraktiv för din ålder?" Va fan? Vad är problemet med den frågan? Får man inte tycka att man är snygg? Nej, just det, vi bor i Sverige -där jantelagen regerar.
   Nu kom Jimpan och sa att en polare hade filmen, yes =)
Hej!
\
Over and Out

Okej, nu börjar det bli lite maffigare frågor ;)
Fast nu ska vi kolla på film. =)
Hej!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja, jag sa samma sak om den frågan! Den var väl inge svår att svara på?! och förresten, visst är guitar hero till nintendo wii? eller är det playstation, eller finns det till båda kanske?! :P haha

2008-11-24 @ 06:00:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

det finns till wii och xbox iaf. tror nästan det finns till playstation oxå

2008-11-24 @ 09:23:45
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

bra att jag går in här o snor frågan haha =)

2008-11-24 @ 09:24:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, precis. =) Och ja det finns till wii och xbox och plastation 3.

2008-11-24 @ 14:12:16

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback