Shiit!

Alltså, det är så sjukt bra väder ute! Ska fan lägga mig och sola (igen). Är dock inge bra på det, blir så rastlös.=)
Igår var det skitkul hemma hos Ida XD Vi dansade och jag uppfann världens bästa dans! Hahaha, döptes senare till "Behöver plats dansen". X) Hahaha. Sen på stadt var det säkert också kul ;) Dansade osv. Kom hem med ett extra linne också, (?) är det någn som saknar ett vitt linne? Hahaha, tror att det är Eriks? Hahaha, fan vad fult. ´
Ikväll ska jag nog ner till Sörfjärden, nykter dock tror jag, på första pubkvällen på resturangen. Fast först ska jag ner till momma och moffan och äta lax, mmmm! Det är så gott! Min mormor är bäst på att laga mat. =D  Och så ska klänningen provas igen såklart. =)  Mormors katt har fått två kattungar! Men hon har inte sagt något till morfar för hon vill ha kvar dom. =) Hahaha, rolig dom där två ibland!

Hej

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha! Har inte moffan märkt att hon fått kattungar då? :D haha, gud vad jag saknar momma & moffan =)

2008-05-24 @ 15:58:36
Postat av: Simone

Haha, nee tydligen inte =D Hahaha. =)

2008-05-24 @ 19:20:23
Postat av: mona

Hahaha, det var så roligt! xD jag och emil jagade dig överallt, men vi gav upp ! xD



Du, jag funderar på att göra en simone blogglayout till dig, ja det ska jag göra!^^

maaah <3 hoppas pubaftonen var rolig!

2008-05-25 @ 03:08:32
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Therese

HAHA

Alltså mormor är nog den sötaste på jorden!

=D

2008-05-25 @ 10:37:41

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback