Onsdag 28 maj

Idag åkte jag på halkbana. Det var kul.
Haha entusiasm!  =)
Men ja. Det gick bra, han tyckte om mig mest X) "Nu håller jag tummarna för dig!" "Mina tummar är vita när du har uppkörning!" Hahaha, gubbe. Han var verkligen en gubbe. Brun och rynkig, lite senil och såg ut som han var redo att trilla av pinn X) Han kom iallafall inte ihåg mitt namn. "Kvinnfolket" blev mitt namn, och han som också åkte blev kallad "pöjken". Hahaha. =)  Christer -också känd som "halkbanegubben"- skulle också åka utomlands, fast i juni. Han och Rolf sa att det hade blivit mycket dyrare i Grekland nu =(, för jag berättade att jag skulle dit, och de berättade en massa semesterställen de hade varit på X) Haha. Rolf berättade också att han brukade åka till, var det Cypern?, ja och där hade en svenska ett café som hette "Svea" och att han brukar gå dit sista dagarna på semestern och få en tekaka med köttbullar och rödbetssallad. X)
   Sen tillbaka till skolan där franskaprov väntade =( Men hon sa att jag kunde gör det imorgon, helt random, för hennes kollega kunde ge mig provet. Ja, men vad bra. =) Hoppas jag kan nu då =/ Måste plugga ännu mer nu. Plus att jag måste packa! =D Det har jag helt glömt. =) Bra där. Imorgon gäller det! Tåget till Sthlm går typ 20.18, byte i Gävle. Flyget går typ vid 6.20 på morgonen och vi är framme typ 11.30 (?) på förmiddagen.  Och imorgon är det då min sista skoldag kom jag på nu!  ='(  Ojojoj. =)
Imorgon kommer jag gråta. 
=)

Hej!
\\
Over and Out
Peace!
XD

Uppdat.
Mah! Jag måste skriva projektrapporten!

 

Kommentarer
Postat av: monie din mamah!

Jag måsta ju köpa den där killens..blä.. haru nån som vill hänka på?





Jah! imorron far vih! mihihi!:D

2008-05-28 @ 18:27:40
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Denisa

kan du komma hem nån gång från gekland har tråkigt om dagarna -.-

2008-06-04 @ 19:53:33
Postat av: Simone

Ja, jag är hemma nu Densa!! XD

2008-06-07 @ 20:30:07

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback