Oj, 45!

Har just "missat bussen". Tog det lungt, duschade, åt frukost, vägrade kolla på klockan och stressa. Och när jag kollade så var klockan 06.45. Ojdå, ooops. ;)  Nej, men det är skönt att slippa stressa ibland. Fast nu missar jag ju franskan :/ Menmen, man kan ju inte få allt ;D

Karnevalen i lördags var askul! X)  Vi gick som 300. I snön som yrde och utan vagn så gick vi, halvnakna längst fram bakom polisbilen, och vrålade och hade oss =D 
Sen frös jag ihjäl.
Sen återvände vi till teatern, satt där ett tag, drack hett te, sen bjöd pappan min mig på mat så jag gick och mötte han + systrarna och åt pizza.  Sen till teatern igen, sen hade vi den sista föreställningen av "En Midsommarnattsdröm" =/ Å, gud vad sorgligt det känns. Fick mycket beröm though =D Men tänk att behöva åka upp till skolan igen! Det kommer kännas askonstigt.

Oj, tänka sig. Snart lämnar jag landet! XD Om ca 1 vecka och 4 dagar. XD
XD

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

vart ska du då?

2008-05-19 @ 07:43:29
Postat av: Shajmone

Jag skall till Grekland!! XD

2008-05-19 @ 15:04:55

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback