Mahhh....

Jävla skit! Som om jag inte har nog att oroa mig för, nu kommer äckelfranskaläraren och säger att jag måste göra prov på onsdag! Prov på kapitel 2 ochoch ett verbprov! Wtf? Jävla fan! "Kan du komma hit nästa onsdag och göra provet?" Ehm, nej det blir svårt. Jag är utomlands då. "Mhm...Ja då får du göra det den här veckan då." Men på torsdag som vore perfekt för mig, gick inte alls. "Då är inte jag här." Men masa ditt feta arsel hit då. "Du får göra det på onsdag då." Ja, men på onsdag har jag halkbana! Kunde inte förmå mig att säga det till henne för då skulle hon fått psyk. "Kan jag inte få göra en hemtenta på det här då?" "Nej." Men skit i det då kärring! Gah! Är så jävla irriterad. Nu skiter jag i hur det går, jag gör proven och gör mitt bästa. Om det inte går så fan. Men fan, har gått och vantrivits i onödan i ett helt år isf! FAAAAAN. Plus att hon får mig att känna mig skyldig för att jag ska åka utomlands. "Ja, men man har ju dom här två veckorna för att ta igen det man missat". Jaha, men jag har ju en vecka till på mig efter jag har kommit hem. "Men betygen sätts ju vid ett visst datum." Men hallå?! Hade jag inte två veckor på mig nyss? Sen säger hon "Tänk om du inte klarar proven då?" Way to support me bitch!  
Alltså, bit mig i röven. Jag skiter i dig. Du suger.
Gah.

Och nu är klockan 09.09 och jag måste vänta tills klockan 13.00 idag då jag har körlektion. Suck. Vad skall jag göra i fyra timmar utan en kamrat i sikte? Varför har vi inte teater idag? Jag kommer sakna teatern så otroligt mycket. Sorgligt.

Suck, igen.

Ryck upp mig nu, shake it of.

Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: mona

<3 Everythings gonna be allright!^^

2008-05-26 @ 23:46:32
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Shajmone

Mee. =) I hope so =)

2008-05-27 @ 17:27:33

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback