God morgon

Klockan är nu 6.24 (eg. 6.30 men jag går efter min mobil som jag vägrar ställa om för när den visar 6.43  -eller 7.43/8.47 osv-  så är det dags att gå till bussen ;D ) och jag sitter -hör och häpna- och äter frukost! Jag brukar aldrig äta frukost. Men idag klev jag upp en kvart tidigare och duschade så då tänkte jag att frukost lät som en bra idé. =)  Och igår när jag kokade jag kaffe åt min mor som kom och hälsade på, då insåg jag vad jag har saknat kaffe! Jag kände lukten och blev tvungen att dricka en kopp (eller två) jag med. =)  Så nu sitter jag med frukostkoppen ;)
Igår skickade jag även efter kläder för pengar jag inte har :/ Hahaha, verkligen inte bra.
Nej, nu måste jag gå och dra på nå kläder och åka in till teatern, föreställning kl 9.00. =)

Ciao!


Oh! Just det! Igår kom gitarren till/och Guitar Hero III !  XD  I love it  =)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback