Regnregnregn

Idag har absolut inte varit min dag. Först drömmer jag mardrömmar och vaknar hyperventilerade. Fan vilken läskig dröm.
 Iväg till skolan. Sen blablabla, franskan gick bajs för jag fattade ingenting. Blä. Sen hade vi kulturhistoriaprov. Klockan tickade på och min hjärna ville inte sammarbeta så jag vet inte hur det gick. Klockan blev 16.20 och bussen går 16.25. Jag ville verkligen inte ta 17.30 tåget så jag bestämde mig för att make a run for it. Jag lämnade in provet och sprang. Mina nya örhängen är tunga så mina öron blödde (nja, kanske inte) och mina nya vita skor blev fulla i lera och slask.    =( Jag kommer till busshållplatsen och bussen är typ tio minuter försenad så jag hade kunnat tagit min tid och inte genat genom lerstigen, och mina fötter förfryser. Och det regnar på mig. Men vi fick studentmössan idag! Yey! XD Men det regnade på kartongen. Bussen tog en evighet hem idag. Fick byta buss i Harmånger. Då satte jag mig och kollade på Family Guy tills det var dags att kliva av. Me <3 My Ipod.
Irriterad som få, inte klar med uppsats, orklös, dock levande och förhållandevis frisk. Jag tror att halva klassen är hemma pga sjukdom och den andra hälften sitter och snorar i klassrummet. (Dock inte jag, jag hade min förkylning på sportlovet) (...) .  Och just det, på bussen upptäckte jag att min väska har gått sönder... Åhhhh.
Basta

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-03-12 @ 19:08:51
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback