Long time no see

Ja, jag vet. Men internet har ej varit ikopplat och ingen har orkat gör någonting åt det, inte jag heller så.

Men ja. Midsommar var trevligt =) Vi var i Pärs stuga i Gårdsjön och jag testade att åka vattenskidor. XD Gick inge vidare faktiskt =p Det är svårare än vad det ser ut, men jag kom nästan upp en gång! XD
Sen på kvällen åkte vi ner till Sörfjärn på puben. Och är det något jag önskar så är det att jag hade stannat hemma istället!  Haha! Jag minns typ ingenting. Heh. Jag åkte hem med Magnus, Amanda och Loffe iallafall, det minns jag. Men är det något jag vill dela med mig så är det: Börja aldrig dricka på tom mage! Och städa är knappast det första man vill göra dagen efter! Var så hungrig när jag vaknade också så jag fixade pizza till mig och Jimpan, inte för att jag kunde äta så mycket av det för jag blev mätt på typ en tugga (?) och inte för att jag fick behålla den länge heller =/ Hahaha. Fy fan.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ner till Norrfjärn en sväng tror jag, och hjälpa pappan min och städa =) Men först skall jag göra mig en blåbärssmoothie till frukost =)
! Nollan är sönder på tangentbordet !  XD
 Och! Jag måste kolla tågbiljetter (Malin!! ) ;) För let's face it, jag ska på Peace & Love  =D


\\

Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback