Lediga veckan...

Japp. Vad har Simone gjort hittils på sin lediga vecka? Nada.
Igår vandrade jag bara omkring, flöt omkring i mitt liv. Och idag var jag och Thess in till hudik en sväng och flumma omkring. Eller det var väl mest jag som flumma, kunde inte ens prata i telefon! "Kan du dröja?" "Ok" -Lägga på luren- Gah! Hahaha! Och nu är jag hemma igen. Det åskar som fan! Och regnar! Kunde inte hålla mig när jag gick från bussen, jag tog av mig skorna och gick barfota och skrattade i regnet! Haha! Det är så härligt!
Denise säger att det ska hålla i sig hela veckan! Studenten?  =/
Nedrans också! Jag kollade även efter en studentklänning idag, men jag hittade ingen. Jag tar nog min blåa som jag aldrig använt =) Då matchar student- och balklänningarna. =)
Just ja, imorgon natt så åker jag till Sthlm/Norrtälje/Hallstavik/Jag vet inte exakt var hon bor! För att surprisa min minsting till syster på hennes avslutning =) Ska bli skitkul! =) Hoppas hon blir glad nu då när jag "äntligen" kommer, utan att hon vet om det. =) Måste köpa en present åt henne ju! =) I'll do it tomorrow. =)

Ne, nu ska jag leta information på Internet, för tydligen så kan man göra det?


\\
Over and Out

Åska!

Kommentarer
Postat av: denisa

hon bor i norrtälje (;

2008-06-11 @ 10:44:20

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback