Complicate things even further!

Haha, visste inte vad jag skulle ha för rubrik så jag tog något som en tjej sa på tvn.

Men, fan Sverige! 2-0 mot Ryssland! Suck. Alltså jag lovar, det var för att jag tittade! Jag minns förra EM då kollade jag och Mia tror jag, på Sveriges sista match (ja, de förlorade då också) fan! Nu ska jag fan sluta titta på de viktiga matcherna! XD
Ja, jag vaknade typ nyss. Fy och skam, jag vet. Man kan väl inte vakna halv två på dagen! Gah. Men jag hade en rolig dröm iallafall! Det var typ ett modellprogram på en båt, med tre tjejer och tre killar, sen skulle vi ha visning och alla blev straffade för några hade haft det lite för mysigt med varandra. X) Och jag var den av tjejerna som fick minst straff, haha! Straffet var att vi skulle härma en fågel när vi visade kläderna! Hahaha! Jag skulle typ bara vara glad, men de andra skulle typ "Kraaaaa!" Och huka sig och skit! Hahaha! Och vi var hemma hos min pappa! Och när vi började så var inte ens runway'en runt gräsmattan färdig så vi fick hoppa ner! Ojojoj! Hahaha!

Ja, och imorgon är det midsommar! Jag vill dansa runt stången! X) Jimpan tjatar på mig om att han pratat med Pär och han tycker vi ska följa med till hans stuga. Och Jimmie tycker att jag ska strunta i att dansa runt stången. Pöh! ;)  Men jag vet inte hur jag ska göra. =) Vi får la se!
Ska grilla på kvällen iallafall. =)


Ne, nu tror jag att jag ska... Göra någonting.

Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Häng med till stugan juu!! =)

2008-06-19 @ 16:19:38
Postat av: Shajmone

Hahaha! =D

2008-06-19 @ 17:17:48
Postat av: Nathalie

Sedan vill jag se bilder sen balen också =) Vill ju se finkänningen! :D

2008-06-19 @ 17:43:18
Postat av: moniee

Giiirrll, du måste ju hänga med oss i Harmånger!:D

Och du! Peaceandlovebiljetten! Jag måste typ ha peningar för den snart, jag lever fattigt och hårt nowadays (6 dagars arbetslöshet har redan gjort märken.. xD) OOCCH ÄVEN!! Vi måstemåstemåste på arvika!!! VI MÅSTE!! JAG MÅSTE SE THE KOOKS LIVE!! MED DIG GIIRL!!!





PLUS!!

..jag saknar dig..





xD









2008-06-19 @ 17:45:58
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback