A long as fucking time ago

In a town called Kickapoo!
Närå men Hej!!
Nu är jag tillbaka från Borlänge! Peace and Love 2008 var typ det bästa! Jag har haft så jävla kul!! En massa bra band och artister och en massa party och en massa alkohol och en massa good times!



Festivalens ledmotiv: Tenacious D och vår alldelens egna campsång! "Hej jag heter...!" Bästa festivallåten ever!
Festivalens campnamn: Ööö, va fan. Hmm... Kanske! Nej... Jag vet inte. Jag kraschade Monas tält. =)
Festivalens överaskning: Att den sista kvällen blev så jävla bra! Med gitarren och allt! Fy fan vad härligt! =D
Festivalens bekantskap: Killen som kunde spela gitarr (jämfört med de som bara låtsades) och jamma och reggea med oss!  XD Och introducerade oss för en ny partylåt "Bag in a Box"  XD
Festivalens snygging: Han som jag nyss beskrev   =) Eller jag då när vi badade i älven... Ehmm, not. =D
Festivalens roligaste: Haha! Allt! Min låt! : "I have smoked some crazy shit. Now I have to deal with it"!! Och min andra låt!!! : " Ciderna har fallit Cidern har fallit Cidern har fallit Aaaaaa!!!!"  Hahaha! Sen gick vi och välte tält, människor och andra saker bara för att kunna sjunga den! XD
Festivalens mat: Macka och kantarell"sås" Mmm. Och vi tröck några burgare också ;D
Festivalens citat: Haha! Pernilla!! : "Johanna, jag hittar inte dina jeans, men kan jag ta den här?" -Håller upp en burk vita bönor- Hahahaha!!
Festivalens bästa band:  Omg... Det var fett med drag på Manu Chao första kvällen. Men alla band som jag så var ju bra! (med något undantag).  =)
Festivalens mest tidspillda grej: Alkoholintagandet gjorde så man drog ut lite mycket tid på campet. Men lätt värt  ;D
Festivalens besvikelse: Ehm... Malins "Carrrlosss". Han var inte alls så snygg. Hahaha XD
Festivalens mest saknade: Om vi pratar band, FooFighters såklart. Jag menar de kom ju på WTAI så varför inte P&L?? :'(       =)  Om vi pratar vem jag saknade så var det väl Jimpan =) Vad ska jag annars skriva? ;D Hahaha! Nerå. Puss på han!  =)

Nu ska jag gå och spela lite Wii för nu har vi två kontroller =)
Hej!
XD
Åh! Btw, jag har klippt lugg. Vet inte riktgt än om jag ångrar mig. Vi får se =D
Åh! Another btw! Vi (Jimpan) har flyttat in i huset nu, det är fett skönt. =D
\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: nathalie

Åh! Ska vi spela nån dag? :D haha. Jag vill också ha nintendo wii!!! :P

2008-07-01 @ 10:26:35

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback