Nytt inlägg!

Japps! Jag är tillbaka! För en stund iallafall. =) Med flytten och allt så har Jimpans internet försvunnit och därmed mina blogginlägg också. Men nu är jag home in Gällsta en sväng och skriver. Har jobbat i helgen, slutade fem idag, dock kom det folk så det blev några minuter extra. Helt typiskt, det var helt lugnt och jag tänkte fixa till mig en macka innan jag åkte och kommer det fem miljarder personer som alla vill ha olika maträtter med olika tillbehör! Missade en gubbes "Jag-vill-ha-stekt-potatis-istället" och jag hörde det när jag gick men jag sket i det och så fick Jon ta hand om det istället, hehehe. =)
Nu har jag så jävla ont i fötterna -efter 6,5 timmar- gruvar mig tills det blir typ 9,5 timmar!  =@  Fy fan, då kommer jag vara död. Och jag blir så irriterad! Alla vill att jag ska byta skift med dom! Och en tjej då vill att jag ska byta med henne den enda lördagen jag är ledig på ett bra tag, den 3 aug. Fy fan, jag vill inte! Hon är typ inte härifrån och hon skulle till sin pojkvän för hon saknade honom eller nå. Och?! Buuhuu! ='O Gah!! Jaja. Vi får väl ser vad som händer.
Nu ska jag åka och se om Jimpis skulle bju på pizza ;p

Oh, p.s även att en gammal "sjöman" kom in idag och skulle ha mat och en öl: "Kapsylöppnare finns här." Sa jag "Jaha, nä. Det är det man har den här till" Sa han och pekade på gaffeln, "Är en gammal sjöman jag". "Jaha," sa jag "Ja, pappa har lärt mig det han å" Svarade jag (Haha) "Jasså? Ja men hälsa till gubben då!" Blabla. Hahaha! =D Kul... Tyckte jag. =)


Hej!

\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Therese

den 3 augusti är en söndag och då kommer jag hem från Malta =P

2008-07-14 @ 21:03:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback