Haaaaaaaaaaa

Gosh! Har jobbat till fem idag, fuck vad mina fötter värker!
Haha! Måste bara berätta att jag var ut i fredags och fy faan. Alltså, inte bra Simone. Plus att jag jobbade igår och det var typ det värsta jag varit med om! Jag lät ungefär såhär: "Hej, vad vill ni äta" Folk: "Njaa... Vad är det här quesadillas för något?" Jag:"Jaa, det är... Det är typ... Tackobröd med ost och ski... Skinka och salsa osv." Folk: "Jaha men jag tar en sån." Jag: "Ok, vänta." (Springer till kollega) "Kan du ta kassan?" Går mot toaletten fort som fan och... Ja. Spyr skiten ur mig.
Kände mig ej så fräsch igår kan jag säga.
Jag totaldissade Badrocken också, kom på det imorse när jag körde vägen där det var och jag såg en toaborste på vägen; "Va fan?" Ja just ja, Badrocken, TKU. Hahahaha!  Kollade på "The Holiday" och åt en massa skit med Jimpan istället. Ja, jag kunde inte göra mycket annat, kunde knappt röra mig för fötterna var helt döda och jag var typ körd. Inte vågade jag köra bil heller, skulle få 200 spänn av Eva för att hämta henne och Jocke i Sörfjärn (och tro mig, detta är pengar jag desperat skulle ha tagit emot), men jag våga fan inte! Skulle ha kört av vägen jag fan. Vad fan hände i fredags? Vi var på fest hos Skåne-Fredrik i Mona och Johannas gamla lägenhet med en fransktalade kille och två småtjejer. Sen drog vi till Stadt och kollade på Doktor Alban! Yeah! Haha, jag visste inte ens att han skulle vara där. Sen vette fan vad som hände, kvällen tog slut. Mona + Johanna försvinner = min sovplats ockå. Jag drar ut och lånar någon random människas mobil och får skjuts hem (!). Sen mindes jag inte om jag hade ringt eller inte så jag gick till statiol (Ok, kanske inte så långt men jag minns inte ens att jag gick dit) Ställer mig i kön för att fråga om jag får låna telefonen, men då ser jag Anders och Lundsteth så jag går dit och typ "Rädda mig! Ge mig telefonen." Hahaha. Sen åkte vi hem, jag bråkade med Jimmie -såklart- och sov på soffan. Hahaha! Dumma unge! Lär dig någongång! Nee. Seriöst så ska jag försöka att bli nykterist från och med... NU! Japp! Jag är helt seriös.

Tack för mig. And = No Internet hos Jimpis ännu. =/

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: mona

hahaha, jag ringer dig (efter att ha totalt glömt bort dig i typ en timme, träffade ju nån människa som var ledsen som jag typ.. följde med hem och pratade med hela natten sen xD) Du bah: Jasåå, det passar sig o ringa nuuu.. jag bah shiiit förlåt, vart är du?? -på statoil.. -ooj men ska du komma så går vi hem och sover..-nej det har ordna sig!



xD Jag var fetorolig, och niclas (ja han hette så) Han bah. ååh du är ju genomsnääll..

jag bah..no..not really.. hon skulle ju sovahos mig xD

2008-07-21 @ 00:50:41
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Badrocken sög fårballe! Bortslösade pengar bara. Så du missade ingenting! Men Anja var där! Haha :D

2008-07-21 @ 10:29:31

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback