Beach!

Ja, det var så varmt i vattnet idag! Dagen började molnig -men varm- och vi badade. Sen nu på kvällskvisten så skiner solen och vattnet var ashärligt! Ska åka ner och bada igen tror jag =) Lämnade de två andra sälarna (Denise + Melissa) i Sörfjärn för "vi ska bada mera!" Hahaha. =)
Ahh. Rolig dag. Gruvar mig för att jobba imöra =/ Men löning imorgon också! Skall bli spännande =) Är i stort behov av peningar nu.
Wellwell cykelställ...
Även att jag har fått en ny vana. På kvällen om jag har tråkigt så tar jag bilen och bara åker och det är så skönt! Jag känner mig så fri =).  Tog en liten sväng nån dag förra veckan när klockan var typ midnatt och jag åkte E4 mot Sundsvall men svängde in Norrfjärnsvägen och då såg jag det värsta. Det var en räv, eller en katt, som släpade en död (?) grävling över vägen! Hahaha! Snacka om att jag blev chockad. Fick stanna och tuta. Hahaha. Såg så knäppt ut för grävlingen såg ut att vara större än räven/katten.
Jaa, ojojoj. =)
Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback