Ahh

Nyvaken och nyduschad. =) Tänk vilken lyx man har egentligen som kan duscha när man vill!
Idag har jag tänkt städa lite. Och med städa så menar jag plocka in alla mina kläder i garderoben. Suck.  ;) Jimpan sa igår "Ja, men du kan ju börja du då som är ledig"  Yeah, "börja" right. Han vet att han jag väl börjat så kan jag inte sluta förrens allt är rent och fint och i ordning. Ah, deja vu! Jag har skrivit detta förut. ? Hmm.  =)
Menmen. Jag ska väl göra det iallafall.
Har inget att äta till frukost, kylskåpet ser så sorgligt ut! Det är typ: en packe 2.8:or, tacobröd, soja och en liten saftflaska i kylen. Hahaha! Kanske det är dags att handla?  X)
Jaja. Nu ska jag iallafall dunka lite music och klä på mig.

Hej! =)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback