Stan

Jepps. Idag blev man ledig då (eller snarare utan lärare). Då åkte jag med mamma och Linus in till stan för han skulle på någe jobbmötesak (?).
Jag äger nu två nya linnen, en ny bh, ett big-ass glas (for my smoothies!) från Indiska, och en massa smågrejer som jag tyckte var nödvändiga. Oo, och två nya vinglas, vit/frostiga. =) Nu sitter jag här och har äntligen fått skrivit ut bilderna som jag skall sätta upp (jag köpte nya ramar också)! Det går inte att skriva ut från min dator (!) så jag fick låna Denisas en sväng. Messenger funker inte heller på min dator, Internet fungerar men man kan inte logga in på msn. ?! Ja, men jag ska väl inte klaga på pärlan. Hon har ju varit med så länge att det tar typ en halvtimme innan hon har värmts upp. X)
Nej, nu skall jag gå in och se vad vi skall göra för mat. Lite hongrik fast broder bjöd mig på en big-ass muffin i stan.
=)

/ Marie! Hör av dig ffs! =) /

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, vad ovnaligt att du har shoppat lös inne på Indiska. Du måste vara deras bästa kund :p

2008-02-02 @ 13:23:41
URL: http://mialundholm.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback