Moooondakk

Japp. Då har skolveckan börjat igen. Var trött som ett as imorse när jag klev upp. Blö. Igår var jag hos Marie en svöng och spelade yatzy, men det var inge kul för någon fuskade hela tiden! (Ok, den någon var iofs jag men ändå)  =D Pratade planer om den kommande körkortstiden. =) Me like!
Åter till idag. Efter die shüle så åkte jag med modern hem, dock fick vi vänta ett tag innan det fanns någon plats på besiktningen och jag hade varit hemma en timme tidigare om jag hade tagit bussen men jaja.
Och nyss var jag på banken och skulle fixa ett nytt kort. Då började killen babbla om något nytt kort som jag skulle ha (för han hade det och det var sååå bra yada yada yada =p) och han fixade mitt internetkonto och var bara allmänt trevlig! Tack Johannes Abraham för att du är så trevlig och får en på gott, humant humör =) .


\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaha, var det därför Mia aldrig kom hit nångång då? Satmara! :P

2008-01-14 @ 17:24:08
Postat av: Mia

HAHA! Ja, den någon var fanimej du. Jag kan inte rå för att jag får "Yatzy" :) HAHA! L O S E R!

2008-01-14 @ 18:16:37
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: malin

men simone?
fick du ett nytt bankkort?

2008-01-14 @ 22:35:17

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback