Måndag

Idag är jag ledig!
Har ont i fingrar och fötter, varför jo:
Jag har ont i fingrarna eftersom GuitarHero tog över mitt liv i två dagar! =D Det är askul!

Jag har ont i fötterna för att jag valde klackar när vi gick ut i lördags. Thess drog med mig ut och agerade sugardaddy. X) Mona också. Jag trashade totalt en toalett på stadt och fick paya 300 spänn. Suck. Dummer. Nedrans sambuca. XD 
Men kul hade vi! XD 

Vill ha GuitarHero nu! Kom hem! X)
Nu vill jag åka hem och umgås med tha family. Ska ringa mami och fråga om hon vill hämta moi. =)  Hejhej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

What?! Va fan gjorde du?! :P

2008-01-28 @ 14:14:25
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: manin

Sambuca är bra skit det!

2008-01-29 @ 22:03:54

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback