Bläää

Idag är jag sjuk...are. Det började igår och imorse kunde jag knappt andas. Näsan är täppt, dock snorar jag som en galning. Ögonen rinner och jag är bara allmänt död. Åkte in till skolan för jag tänkte jag måste fan gå på matten! Och arbetsmiljö&säkerhetslektionen (eftersom det är typ andra lektionen)  och cpr class på gympan. + Att jag har körlektion 14.10.  När jag väl satt på matten så ångrade jag mig. Jag har nu genomlidit matten, avbokat körlektionen, tagit mig hem med 10.36 tåget och funderade nyss på att gå och köpa något gott och fruktansvärt onyttigt till mig själv. Men som tur är så har Jimpan chips hemma så nu sitter jag och svullar dom! X) Tror dock ändå att jag går och köper mig en baguette eller något, blev så sugen på en Jambo-macka när jag gick förbi! Lukten av kycklingcurry:n Mmmm! Fast en tunabergare! Mmmm. Skulle skynda till tåget (vilket jag inte behövde egentligen) då märkte jag att jag får typ en hjärtattack/hjärnpropp om jag småspringer eller något pga syrebrist. Mah! Jag kan inte andas.

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling, den avslutas idag! Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och skostorlek :)

2008-01-22 @ 11:56:25
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback