vaken!

"Snart är det lördag igen!" Norrlands Guld - Om man vill vara sig själv för en stund. Eller hur det nu va. =)
Ja, lördagen spenderades då med plugg. Inte hälften så mycket plugg som det borde ha varit dock. Varför måste jag alltid skjuta upp allt in till sista stund? Jaja. Sen på kvällen kom Pär och Nathalie över. Vi drack, spelade kort och kollade på AFV. Haha. Sen kom det andra folk. Jag blev faktiskt lite på lyset. Även att jag rökte som en skorsten! Blä, fy skäms! Och jag tror att jag babblade sönder Therese när vi stog i köket X) Förlåt om jag gjorde det. =)  Sen tappade hon ett glas (som en undanmanöver så att jag skulle hålla klaffen! XD) som gick sönder. Sen när dom hade gått så förstörde jag mitt vinglas. =(  Här skall inga glas gå säkra! Sen efter ett tag körde Jimpan ut de två resterande. Haha, det var ju också en sak i sig.
Men, ja. Så är det. Värt att nämna var också att Nathalie åt (skrapade av osten och skinkan) sin nedrans Billy-pizza och blev för hoppningsvis lite mättare. Det var också Pär och Nathalie som gick hem först, ja Pär börjar ju bli gammal X) Den tog där den skulle den va? Haha.

Wellwell

\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha.. Jag Hatar Ante! :@ "Lämna nyckeln till Nathalie då så kan hon gå hem" Dumhuvve! Precis som det var jag som släpade hem Pär. STUPID! haha

2008-02-17 @ 12:42:28
Postat av: Therese Silén

haha nej det var kul att tjattra lite med dig simman =D haha! Jag skulle aldrig offra mitt glas...
=) haha! men det var ju tur att ditt oxå gick sönder, så känns det lite bättre för mig med. Kanske var det sympatikrossnng!? HAHA

2008-02-18 @ 12:21:10

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback