I'm busy, so busy

Idag fick jag reda på att jag har franskaprov på fredag. Blä.
Annars har dagen varit lugn, blev dock ingen teaterföreställning idag. Imorgon. Så vi hade teaterlektion istället, kul faktiskt.
Nu så har jag nyss diskat. Jimpan och jag gjorde en deal imorse, eller ja, han föreslog den; att jag skulle diska hälften när jag kom hem sen skulle han diska hälften sen. Haha, dumma pojke. Ofta jag skulle lämna hälften av disken, -Ursäkta, har vi träffats? Har jag en gång kommit igång så går det ej att stoppa mig. Hade nästan börjat riva ner gardinerna när jag kom på att vi inte har några att byta med. Frekin' frekfrek!  X)
Kollade på de sista avsnitten av Scrubs igår (som vi hade på datan). Säsong 7 avsnitt 1&2 . Gah! Must have more.
Sitter och tänker på studentresa. Måsta boka snart om jag ska komma iväg! Gah. Vilka ska med? Jag vet inte, come on.
Ditch - Dike
Dike (även dyke) - Flata

Ja, fråga inte. Jag vet inte.

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, han kanske känner dig för väl, och det är därför du får ta "morgonpasset" angående diskningen. Eftersom han vet att då kommer det inte finnas disk
kvar tills han kommer hem :P

2008-02-13 @ 08:55:59
URL: http://mialundholm.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback