Idag, torsdag

Idag har jag varit lite förbannad kanske. Men jag förstår mig inte på vår lärare! Beskylla mig för saker jag inte gjort och massa skit!  Jävla arroganta kärring. Kan inte ens ändra lektionjäveln! Hur faan ska jag kunna gå på två lektioner samtidigt??
Nej! Jag skall icke bli arg. Då kommer hela Italienresan bli förstörd pga henne. Nej, she will not get to me!
Gah! Snackade nyss med min Italienare också! XD Inte för att jag visste vad jag skulle skriva, så jag frågade vad det var för väder där nere. Haha. Hon verkade ju lite svår att få ut någonting ur. Menmen. Hon var trevlig, hon oroade sig för att jag var nervös över att åka. =D  Nu skulle hon gå och plugga för hon hade ett historiaprov på lördag! What? ja, men så var det. Och dom går bara i skolan tills 13.00 varje dag! Det var också 18 grader varmt där, -Wow! Sa jag då, -Det är snö här! -Wow! sa hon då.  X)
Jag kan fortfarande inte fatta att jag skall åka. Det har inte sjunkit in ännu. =) Jag har inte ens tänkt på att packa, det enda jag funderat på är vilken jacka jag ska ha med. X)
Jaja! Nu måste jag kolla tvätten! Hejhej.

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: malin

haha jävla kärring..
slå na på käften!
haha nej gör inte det förresten.

"om du vill kan jag slå sönder skyltfönstret"
"nej gör inte det haha"
BANG
"ser du, det går inte att slå sönder"

2008-02-07 @ 18:14:16
Postat av: Mia

Men du.. vilken dag/vecka/månad/år åker du till Italien? :)

2008-02-07 @ 18:45:41
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Therese

värst vad du ska vara berest då! =P

2008-02-08 @ 09:39:17
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Sabina

Oulala! När och vart åker du?

2008-02-08 @ 19:58:20
URL: http://sabinapantzare.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback