alla hjärtans dag idag

Japp, glad alla hjärtans dag!
Idag ska jag inte hem och ha det mysigt med Jimpan, icke. Det får man inte.
=( Istället skall jag åka till Gävle och kolla på "Tintomara"...
Lite exited är jag faktiskt. =)
Just nu är jag dock pissed off pga kulturhistorian, min bild som jag skall göra panofskyanalysen på finns inte någonstans! Hur ska jag kunna göra den då!!! Irriterad till max.

Well. Om prick en vecka så åker jag till Italy. =)
Nu ska jag gå och göra något annat. Hej.'

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaajna

"Endast två ting äro vita, Tintomara - oskuld och arsenik."

Got to love Carl Jonas Love Almqvist ;)

2008-02-15 @ 15:32:46
URL: http://sabinapantzare.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback