"What time is it? Oh, I don't know, let me look at my Crotch!"

   Haha, sitter och kollar på "den roliga puppet-man" på 5:an (vet inte vad han heter).
   Ja, idag kom jag hem 20.15 typ och åkte ner till Norrfjärden och åt apelsinris och fick med mat hem =) Sen åkte vi home och jag räknade kassan och skit och nu kollas det på tv. Och jag har ätit årets första jultallrik, gjorde en när vi komma hem (eftersom jag har levt på två kexchoklad idag = hungry) =) Idag vare lungt ner till Sthlm, fick servera ändå (fast jag bara skulle lifta och det var matuppehåll) för det var en kärring som vägrade gå ur bussen, haha! : "Nää, ja va in där en gång förr och det var bara en massa ungdomar som sprang omkring, dit går ja aldrig mer!" Hahaha, så hon och några andra tanter köpte lite kaffe. Och det var en gubbe med i bussen som var farfarssöt, han hade en rutig liksom "farfarströja" med en skjorta under, haha, han såg så stilig ut.
   Ja, sen var vi framme och jag kollade runt på cityterminalen en sväng (var bara en halvtimme tills bussen gick) sen gick jag till bussen. Det var en såndär "turistbuss" med extra stora säten som man kan skjuta ut = Skit -asmycket- trångt. Och surfittor hela högen. Nej, fy vilka otrevliga människor! Ni ska väl vara glad att jag kommer med nå jävla fika, skulle kastat mögliga lussebullar på dom om jag fick bestämma. Och please, jämna pengar eller små pengar (typ tjugor) idag fick jag lämna bort alla mina småpengar (= all växel!) till en tjej med en hundring. Tur att hon var typ den sista, det var några andra också, men de hade jämna money.
   Ska jobba imorgon också, 07.25 (!) Gah. Kommer hem vid en fem skulle jag tippa på, kanske får låna pappas bilen då och tar en kvällssväng ut till birsta, kanske hinner dit till sex, då har jag ju två timmar på mig att handla något. Ofta jag kommer orka...
   Nej, nu ska jag joina Jimpan i tvsoffan ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback