Fredag = Söndag = Mer betalt = Ja tack.

   Mah. Nu kan jag ta det lite lugnt också. Har farit och flängt sen jag slutade jobba vid sju, jobbigt.
   Jimmie står och säger att han trodde det var någon i lägenheten när han var själv, han kände någon som stog bakom sig (fast när han kolla så var det såklart inte det) och han rös som en idiot berättade han, efter det så måsta han gå och slita upp alla dörrar för att se att det inte var någon i lägenheten! Hahaha, men så har man kännt förut också, och saker ramlar i golv och låter i andra rummet! Sluta.
   Nu sitter jag och äter Haribo Matador Mix, det är typ det godaste godiset! De långa oranga "pinnarna" och lakritsen är godast! Mmm. Jag fick den av Sara och Linus för ingen tyckte om den där hemma, tacktack sa jag (favorite candy!), mmm, gott. =)
   Imöra blire schlalom, schlalom baby! I Hassela med systrarna, minns förra året, då sa pappa: "Tänk om du hade haft körkört nu så hade ni kunnat åkt själv och jag hade sluppit följa med." Haha, ja men nu har jag det. =) Så nu blire bara girlsen. =) Ska åka bra tidigt, ska hyra skidor där så man lär ju vara i tid så man får några.
   Hahaha, Jimmie fick 83% på en låt (GH3) som han har försökt med på hard, typ den svåraste låten, så nu är han helt "Men, jag klarade den nästan!! XD" Haha. Gullapa.
   Jag har läst ut "Beatlesmanifestet" btw, och den var inte alls "liknande Mikael Niemi's böcker". Så nu äre "Mannen som dog som en lax" som gäller, haha, den är bra. Jag har den på min Ipod så jag kan lyssna på bussen när jag har tråkigt (typ hela tiden...) Haha. Fast jag kan inte sitta liksom och lyssna med båda lurarna iutifall någon kommer och typ frågar någonting eller om chaffisen säger någonting, jag brukar smyga in en hörlur så chaffisen inte tror att han/hon tråkar ut mig alltför mycket, haha! X) Det är Niemi som läser sin egen bok också, på lite brytande Tornedalsfinska -Meänkieli- mysigt, haha. Men det är det på något vis, liksom rullande och hårda "R", och långsamt fast ändå inte, på något vis? Haha. Jaja. Tänkte köpa "Populärmusik från Vittula" när jag var på en bokaffär i Sthlm men jag hade inga pengar så. Haha, jag älskar den boken!
   Nej, undrar om man ska ta och griljera julskinkan? Haha, jag har fan inte hunnit X) Får äta skinka till förbannelse efter jul! Men jag gillar julskinka, så det går för sig. Även att jag fick chokladbegär Give-me-now! När jag stod och väntade på en buss idag. Så blir det när chokladasken står öppen 24/7 i två dagar i sträck! Haha.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

haha han ringde till andreas och berättade att han klarade den mkt längre än vad han gjort innan, tror han blev sugen på att spela det när han var hit och jag rockade den högt som fan =) haha

2008-12-26 @ 23:31:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! Lillgubben då =)

2008-12-26 @ 23:47:06

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback