Söndag hela veckan

   Ena veckan då får jag för mig att jag ska vara så nyttig så. Man är ute och går, äter typ bra och försöker "träna" lite. Sen nästa vecka vänder det och man sitter i soffan och kollar på tv med en chokladboll i handen. Även att den veckan man är "nyttig" så blir man så jävla sugen på sött, sen när man har lessnat på att vara "nyttig" och kanske ska ta en till chokladboll, då vill man inte ha. Hahaha. Dumt. Fast jag lägger inte något dumt "jag ska träna och blablabla" nyårslöfte, as if efter det "löftet". Nej, jag vet ett bättre. Fast jag ska fundera.
   Igår var Terra och Ferra här och spelade biljard. Jimmie lurade mig att det var några andra som kom, och när jag tittar upp från datan så står Andreas med världens flin framför mig i köket, hahaha! Vi spelade iallafall biljard med hoppande bollar (Therese stod för dom) och jag var trött. Haha. Jag sprang nog mest omkring och lät. Sen spelade vi bowling, och jag kom inte sist! Yes! (Andreas kom sist) Sen tennis, jämn match mellan tjejerna, fast Therese tog hem det. Sen begav de sig hemåt och jag slet av mig allt och dunsade i säng. Jimmie låg och pratade, ja grabbarna tog några öl också, och det var ganska roligt. Fast han var ju inte så full men lite så han blir liksom... Ja, jag vet inte, lite fnittrig eller något. Haha. Sen så ville han inte sova men jag var så trött, det slutade med att jag låg och lyssnade på hans snarkningar, hahaha. Jag som trodde jag skulle slockna först. 
   Nu har han åkt med Andreas för att skaffa en gran till han och Therese, våran gran står utanför dörren. Ja, och jag var så jävla trött så jag sov fan till 10.30 idag. Alltså, jag hade en sådan intressant dröm, men jag minns liksom inte... Jaja.
   Nu blir jag less också, vi måste göra någonting med lägenheten. Det var ok i början, men nu ser det liksom bara tomt ut, speciellt i rummet. Måste köpa tavlor och skit. Liksom inreda lägenheten mera. 
   Ja, och jag ska jobba fyra idag. Hoppas jag får någon info om jag ska jobba mån-tis för ja, let's face it, får jag jobba då så blir det fan inga julklappar! Hahaha.
   Nej, nu ska jag kolla om det finns någon frukost.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback