Round round round we go...

   Woaow! Snurrig i skallen! Jag blir helt snurrig och ser fel på tangenterna, jävla bussjävel. Farligt jobb det där. Haha. Nu är jag home at last! Fan vad seg den sista biten var! Känndes som J-dal - Gnarp tog en halvtimma! Från halv åtta till sex, inte dåligt, inte dåligt. Chefis försökte få mig att jobba nyårsdagen, igen, men eftersom jag redan sagt ifrån och jag har planer -som inte ska förstöras- så sa jag nej. Jag kan inte. Jag har andra planer. Men helvete så glömde jag redovisningspapperet i väskjäveln! Faan! Nu måste jag åka och hämta det (fast jag gör det när jag ska hämta mamma -för hennes bil funkar inte) och sen hem och sen dit med pengarna igen. Suck. Idag hade jag fan, 6 bussar! Inte undra på att jag är snurrig i bollen. Och jag sålde slut på allt! Sista bussen så hade jag bara kexchoklad, några minichoklad och typ 3 chokladbollar (och inget annat! Inte ens kaffe kunde jag servera för varmvattenberedaren funkade inte). Men jag sålde ALLT. Snacka om hungry chickens... Nu kom Nathalie och Pär och lånade en film... Nu gick dom. Haha.
   Imorgon så ska jag och Jimmie till Terra och Ferra på nyårskalas! Det ska bli jätteskoj! Dock har jag inget att ha på mig ännu, blir lite fundersam nu faktiskt på vad jag ska ha på mig. Hade ju värsta planerna som sprack. Hmm. Och jag kom på att jag inte har inhandlat något som jag hade bestämt mig för att dricka på nyår, oops. Jaja, det löser sig.
Men nä, nu måste jag vila annars svimmar jag för allt snurrar i skallen!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

ja det löser sig alltid! mitt motto! :)

2008-12-30 @ 21:28:34
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback