Relax, relax.

   Ahhhh, äntligen slappna av. Nej, nu ringde pappa, jag måste skjutsa han. -.- Död. Hahaha.
   Jobbade 07.30 - 16.40 idag. Sen när jag kom hem så drog jag iväg till Sundsvall - Birsta och handlade julklappar till alla på två timmar, hahaha! Tur att jag satt och tänkte ut vad de skulle få i bussen på vägen hem. Fast det var en jag inte hittade någonting till -Linus! Damn it. Jaja, han kan få någonting sen då. Så nu har jag paketerat alla klappar och imorgon ska vi vakna och vara juliga och mysiga tillsammans jag och Jimmie, tills jag får paketabstinens och måste åka till mamma och pappa och öppna mina julklappar! Hahaha, nej då, jag skojar bara. 
   Nu hoppas jag att jag kan stressa av, det var väldigt stressigt i Birsta, och att ta sig dit. Dock är det var det skönt att köra papa's bil, det är fett nice med farthållare på bilen, min pappas bil är bäst. När jag kör den. Såklart.
   Nyss åkte jag med redovisningarna till chefis och jag fick en julklapp av henne, även fast jag inte hade jobbat där då länge, haha X) Jag slet upp paketet i bilen, hahaha, men orka vänta på det liksom? Iallafall så fick jag en mascara =) Bra, jag behövde en ny =) Hon hade säkert sprungit in och köpt den någonstans när hon var i Sthlm, haha, tack för den genomtänkta presenten. ;) Nej, jag skojar, jag är tacksam. 
   Vad är det för surpuppor som bara skriver "Nää, jag har ingen julkänsla alls! Skippa julen iår!" Håll käft, julen är mysig och det tycker alla, punkt slut.
 Me ♥ X-mas. ;)
   Men! Jag måste äta någonting! Man kan inte leva på kexchoklad... Jag måste ringa upp papa också.
   God Jul på allihopa! =D
\\
Over and Out, Christmas tomorrow! XD

Kommentarer
Postat av: Nathalie

GOD JUL =)

2008-12-24 @ 10:57:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

God Jul till dig eftersom man inte träffade dig på julafton... :)

2008-12-25 @ 11:19:18
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback