Mmm, jul.

   Jag griljerade julskinkan igår och mmm så god den är! Nu är min fråga: Varför skär inte alla bort svålen/fettet riktigt? Jag skar bort hela fanskapet och allt som var vitt, sen smetade jag på senapsröran osv. Jag menar, jag tar alltid bort den vita randen av fett på skinkan när man tar en bit. Och då tar man ju bort griljeringen också, varför ha kvar en äcklig fettrand? Nej, då gillar jag min skinka mycket bättre. =)
   Åå, jag har suttit och kollat H&M vår nu -finelly har de uppdaterat hemsidan- och jag hittade en del saker, fast inte så mycket. Jag hittar jämt en massa, men om man bara väntar en vecka eller två så har man lessnat och är glad att man inte köpte det där linnet eller vad det nu var. Åå, jag vill att det ska bli varmt =)
   Och jag är såååå nöjd med mina julklappar! Jag har använt min SodaStream typ varje dag! =D

   \\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag vet, första gången man kollar igenom dom nya katalogerna kryssar man för hur mkt som helst, sen efter nån månad så är det lixom "hur tänkte jag?" haha

2008-12-29 @ 22:16:34
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback