Jobbbbbbläää

   Bläää, jag orkar inte jobba mer! Hahaha, ja jag vet att jag tjatat på hur jag vill ha ett jobb osv. Men nu är jag less och vill ha ett annat jobb! Hahaha! Nej, det funkar väl. Fast jag vill ha ett jobb där man får veta i förväg om/när man ska jobba. Inte när de ringer kring tio/elva på kvällen och säger "Imorgon ska du jobba, 07.30 börjar du" Ba, jaha?! Haha "Ba".
   Iallafall så var det en äckelkärring på sista bussen hem som försökte rip me of! Det var en som skulle betala för sig och sin dotter så gick jag och frågade i bussen vem det var men ingen svarade. Tillslut fick busschaffisen säga i micken att "en ljus dam med dotter, om du vill vara vänlig att synas" typ, haha.
   Sen gick jag och kollade alla biljetter -igen. Tillsist satt de ju längst bak, uppe (dubbeldäckare). Då skulle hon räcka mig pengar och sa "Min dotter åker som ungdom, hon är 17!" Ja, visst MY ASS! Men det sket jag i, jag orkade inte be om leg, dessutom såg det ut som om kärringen skulle däcka. Jag sa istället "Men jag måste gå och kolla vad det kostar för er båda först". Eftersom jag inte visste vart de skulle eller att hon var "ungdom". Så när jag tillsist hittat alla priser och skit så gick jag upp och skulle ha betalt.
   Då säger kärringen: "Ja, men jag har lämnat 300." Ehrm, "Jaha, ok... Till chauffören då?" Säger jag. "Ja.. Nej... Mummelmummel..." Öööh? "Nej, jag har lämnat till henne" Säger hon sen till sin dotter. ÖH?! Jag: "Nej, jag har inte fått några pengar." Hon: "Joo, jag gav dig 300!" Jag: Nej, jag har inte tagit emot några pengar, jag skulle gå ner och kolla vad det kostade först" Hon: "Men nu blir jag förbannad! Jag gav dig trehundra! Min dotter såg det, min dotter vittnar!" Dottern såg säker ut från början men nu börjar hon säga: "Men kolla i fickan då mamma" Hon:"Nej, jag tänker inte kolla! Jag gav henne 300!" Jag: "NEJ, Jag har inte tagit emot några pengar, jag får inte ta emot pengar förrens jag har priser och en klar biljett att ge." Dottern: "Men kolla i fickan då bara mamma." Hon: "NEJ! Tyst med dig du! Jag gav dig 300!" Men inte fan gav jag mig, herregud tror hon att jag är korkad? Jävla knarkarkärring! Ursäkta, men det såg ut som hon bara skulle komma fram till S-vall för att gå ner till navet och halsa en 75:a och sen doze of resten av kvällen! Äckliga jävla kärringalkojävel! Efter ett tag och mycket tjat! Så kollade hon i fickan och vad låg där? Jo, de 300:- som hon hade gett mig redan. Fy fan, jävla ----!!!!! Även då så mummlade hon något om "Jag gav pengarna..mummelmummel.." Gah. Ditt äckliga fanskap. Fast jag stayed cool nästan hela tiden och sa saker som "Nej ,tyvärr du gav mig inga pengar" Och "Nej, absolut inte, jag har inte tagit emot några pengar". Fast egentligen ville jag bara ge henne en propp så hon slocknade fram tills hon var framme så kunde chaffisen slänga ut henne, med huvudet före. Fucking jävla... Äh, äckelkärring.
   Nu så ska jag ta mig en dusch. Jimmie bjöd mig på pizza nyss, mmm. Gott ;) Tack. Onyttigt -I know, men jag var så jävla hungrig. Hade levt på en macka hela dagen.
   Blä! Fan vad äcklig colan till SodaStream:en är! Hahaha! Smakar inte cola, smakar... Igloo! Fast den glassen var ju god, dock är inte drickan det. Köpte hårfärg idag också. Fast jag vet inte jag. Kanske man ska bli brunett igen?
  
Hej!
\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja precis när man jobbar vill man bara vara ledig fast man vill ju ändå ha ett jobb, fast ett slappt jobb :) haha... åh fy fan till kärringen, det är så jävla jobbigt med sånna dära "kunder"!!

2008-12-28 @ 21:03:10
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

så måste man vara trevlig oxå no mather what, fast det brinner i huvet på en och man börjar svettas och bli illröd i ansiktet haha! uscha sånt är jobbigt!!

2008-12-28 @ 21:03:57
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! Jaa, precis!

2008-12-28 @ 21:11:32
Postat av: Nathalie

hahahaha :D (till kärringen :P)

2008-12-29 @ 09:56:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback