Hoooome(r) -Haha.

   Nu är jag hemma -at last. Glömde det nedrans redovisningspapperet i väskan (!) så jag blev tvungen att åka och hämta det. Ska jobba imorgon också, ska "lifta" neröver - för att citera chefis: "Ja, jag tänkte inte ha någon på den turen men då tänkte jag att du kan ju tjäna lite pengar! Du liftar då ner till Stockholm..."- Haha! Alltså ska jag ner, sen en buss hem. Niiiice. Haha. Jag undrar om jag hinner flänga på stan en sväng? Kul isf. =) Sen vet jag inte på tisdag, men probably. Sorry Denise, men jag vet inte om det blir nå julklappshandling. =( Men hallå, vi kan ju åka och handla på mellandagsrean! Och ge dem lite fint försenat sådär ;) Eller om jag börjar sent på tisdag (fast ännu vet jag inte om jag ska jobba) så kan vi åka på morgonen. =)
   Jaja. Harriet ringde och undrade var sin man var, jag undrar var min är. ?! Ringde förut och då satt de fast i någon backe med bilen (moaha) men det skulle fixa sig, och nu ringer hon och frågar var P-O är, då blir jag ju orolig. Hmm. Ja, det snöar som tokigt här, I löve it! =D
   O, just det, hur säger man till arbetsgivaren på bästa sätt: "Ehuuumm... Jag kan kan inte jobba nyår/nyårsdagen (inte för att hon har bett mig än) för jag har liksom planer..." Utan att få sparken?
   Trodde inte att jag skulle jobba imorgon heller, men då ringer det i sista sekund kändes det som, och ja, vad ska man säga då. Jag sa "Självklart kan jag jobba! Tack o hej!"
   Kul ändå att människor läser detta, bloggfenomenet är bra konstigt ändå tycker jag, haha. Man vet ju liksom inte vem som läser, inte för att jag klagar, det är ganska kul och få kommentarer från randommänniskor lite sådär, haha. Kanske man ska börja tänka på vad man skriver? X)
   Nee, nu ska jag ringa och höra om de behöver bogseras. Inte för att jag har någon bil men, ja, man ska väl vara trevlig och erbjuda sig. Hahaha! Nej då, jag skämtar. Shit vad sugen på ostbågar jag blev. Jaja.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

säg att du är upptagen och har redan gjort planer... eller låt bli att svara =D haha.

2008-12-21 @ 22:43:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, ja visst. "Du, jag ringde och sa att du skulle jobba!" Jaha... Det missade jag totalt! "Ehrm, ok. Fired!" Hahaha! Jag ska säga det första tror jag, haha ;)

2008-12-21 @ 23:18:48
Postat av: Nathalie

1. YES, snow for christmas! haha

2. Ja, det är ju skitkul när nån man inte känner komenterar. Det var en från göteborg som skrev att hon brukade läsa min blogg. Jag tänker bara att det är några härifrån som läser :D haha

3. Vi åt ostbågar igår, maha :P

2008-12-22 @ 09:05:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback