Hahaha! Ajaj!

   Det är så roligt att läsa vissa kommentarer på bloggen ibland! X)
Nu har jag träningsvärk i vaderna, eller ja, det värsta har gått över. Var som sagt i Hassela och åkte skidor med småsystrarna idag. Det var kul, fast inte lika kul som det brukar vara, vi hyrde ju skidor och etc så jag tror min pjäxor var för stora (?) för jag fick så satans ont i fötterna! Jaja. Det var iallafall mysigt, vi muppade iväg till bilen och åt fika för oss själva, hahaha! Det var kul. Sen åktes det lite till sen bar det av hemåt. Trötta tjejer i bilen =) 
   Jobb imorgon då, så jag kunde inte hänga med ut ikväll. Synd som fan, I miss you all! Och vadå för Sthlmkille Malin?!  Haha. ;)
   Och ja, nu ska jag berätta: Jag fick Golfen! Den är så fin och bra och precis som jag vill ha! Min lilla skrutt! Naaaw. =D Alltså, nee. Nu vill jag att det ska bli sommar!! Så jag kan cruisa i min fina lilla fula bil och ha rutan öppen och åka ner till Skåne och sola. Hahaha. Det är en liten "Vacation dream" jag har, åka ner till skåne ^^ Det var så kul när vi (= Dad, Denise, jag ( &Jeanette) (vänta... Var Bianca med? Haha!) roadtrippade genom södra Sverige för x antal sommrar sedan! Och vi bodde på en sådan mysig, fin gård i Skåne! Det var lite äckliga maneter i havet dock men det gör inget. Sålänge man inte får dem på ryggen! Denise din jävel! XD Jaa, så nu vill jag åka ner och sola i söder till sommarn =) Får se om Jimpan är lika sugen och vill följa med? (I think not) Men jaja. =)
   Nu måste jag fixa lite för morgondagen.
Ciao!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag skulle oxå vilja åka på en roadtrip, det är min dröm med, Fast i USA =D

2008-12-27 @ 21:33:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: denise

bianca var inte med. haha ja det var mysigt det ;D

2008-12-28 @ 11:26:11
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Therese: Haha, ja självklart. Dock måste jag vara realistisk och inse att jag inte har råd att roadtrippa i USA, måste jobba lite till ;)

Denise: Haha, ok. Jaa, det var det =) Minns när vi vaknade i tältet helt yra när pappa och J väckte oss så tidigt, haha!

2008-12-28 @ 19:23:47

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback