Segdag

Åhhh, vilken segdag jag har haft idag! Har bara varit inne, gick till ica en snabbis bara och köpte bääääär =) Stora hallon och större björnbär! Gjorde -såklart- en smoothie godare än godast! Det är hallonen som gör det, götta =)
   Sen kollade jag på "I'm not there" och jag måste säga fan vad bra Cate Blanchett var i denna film. Det må jag säga =) 

   Nu komma Jimpan hem så vi skall gå och handla hamburgare och bröd. Gah, less. Hahaha ;) Närå, men det var ett tag sen faktiskt.

Ha're!
All I Can Do Is Be Me Whoever That Is
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

björnbär! MUMS! =P

2008-08-28 @ 09:36:56
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Mmhm! =D

2008-08-28 @ 13:17:46

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback