oh-my-god!

Herregud! Jag har haft några jävla mardrömmar inatt! Men inte några "vanliga" typ "Ahh, ett moster äter upp mig!" Utan, ja:
   Den första handlar om ett krig, och jag blir fast inuti fiendernas bunker! Hjälp! Jag står där nere och Amanda är också där helt plötsligt, men hon hinner gömma sig, för ner kommer en fiendesoldat! Jag kommer dö. Men han säger någonting om att jag bara var en, så då fick jag leva. ?? Sen ser han nästan Amanda, men jag är så smart så jag börjar hosta jättehögt så han kollar på mig, sen går han upp. Sen var Sabina där också ?? Och jag ska koka soppa (man åt nästan ingenting för det fanns ingen mat) då kommer Sabina med mackor "Det var ingen som orkade mer, vill du ha?" Och då är vi omringade av en bunch arga soldater som tycker att det är dags för oss att gå, men icke! Tycker jag, jag ska koka klart soppan först jag! Och så tappar jag mackorna, hittar ingen skål till soppan, soldaterna blir argare och argare! Tillslut kommer vi därifrån!

   På väg därifrån börjar en annan dröm: Jag kan inte hitta hem! Jag går och går på grusvägar, men det är ju bara fyrvägskorsningar överallt!! Tillslut hittar jag några människor som jag frågar "Ursäkta mig! Ursäkta mig! Var ligger Gällsta?" Och de pekar och visar. Tack!! Då vandrar jag och hittar hem till Jimmie, kliver in och är glad. =) Men! De som så "snällt" visade mig vägen har följt efter! Nu står de och kollar i fönstren, dricker öl och knackar på dörren! Som nå jävla zombies! (Fast det är de ju inte). Jimmie öppnar... Sen blir det en ny dröm, om en festival där alla ska se ett rockband. Fast det är samma dröm som tidigare och samma... Scenerier. 

  Men sen då drömmer jag en helt annan dröm: Jag är här hemma, Denises hamster är i micron. Inte där man kan häva grejer och värma, utan där man har knapparna och det. Men där inne blir det ju varmt (vi hade micron igång) så jag tog ut den, och den springer iväg! In till rummet, men jag får tag på den. Där inne sitter jag nu på golvet och Denise i soffan. Plötsligt ser hon något och ställer sig upp och skriker i soffan! Vadå? Undrar jag och ser någonting som smiter under soffan, jag går dit och kollar. Ahhh!! En kackerlacka! Fy fan vad äcklig den var! Och stor och fet! Jag försöker ta mig därifrån, men jag kan bara krypa! Kryper ut i köket men den följer efter! Den går likspm hit och dit på golvet. Den kommer närmare och närmare... AAHHH!!!! VAKNAR i panik! Gah! Fy Faan i Helvete! Jag hatar insekter!!!!

Nu är jag vaken iallafall! Och kommer det en kackerlacka på riktigt, då flyttar jag.


\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jag har oxå drömt att jag varit med i ett krig o nere i en bunker.... HAHA!

2008-08-19 @ 09:42:29
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha!

2008-08-19 @ 12:16:18
Postat av: mona

mööööh! fasen vad jobbiga drömmar! Jag har också tons and tons av drömkavalkader på nätterna xD

2008-08-19 @ 12:27:21
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback