Muuhubuhuu..

   Jävla satkärring! Ja, rätt gissat, jag har mött min ärkefiende once again (Inte brevbäraren); Vårtan!  Kliver upp 07.50 och gör mig klar för en färd till tandläkaren i B-sjö. Ett: Bilen startar inte. Två: Jag stressar ihjäl mig för jag kommer att komma försent = kör fort (bilen startade tillslut). Tur att det kom en bil framför mig så jag blev tvungen att sakta in. Tre: Jag kommer dit 08.40 (tio minuter försent) och är rädd att de har bytt ut min tid! Fyra: Jag får ändå vänta...
  Väl inne så vet hon inte ens vad som sker "Jaha, vad ska vi göra med dig idag då?" Jag skrattar lite trevligt och ser på henne. Hon frågar verkligen?  "Jaa, någonting inte så kul." Svarar jag. "Jahaaa"  ??! Dumma kärring, "Fixa framtanden(!?)" "Ja, just det ja." Mhmm.. Och ingen bedövning får jag -hon frågar inte ens. Och hon borrar och sätter blå plastfilm runt tanden (AJ!) och någon jävla grej. Sen borras det lite till. SEN kommer det värsta SKRUVEN! Uääuääuää! Den som kan få vem som helst att kura ihop sig i fosterställning och gråta. Hon skruvar -inuti tanden- sen när hon skruvat och bökat och gjort en illa så drar hon ut den! Aj! -Detta upprepas om och om och om igen! Skoningslös tortyr! Efter ca femton år av smärta så är vi strax klara. Hon tar bort alla främmande föremål ur min mun (aka - jag får andas igen,) och ger mig en "check-up tid" . Jag går ut därifrån, vandrar till bilen men innan jag kommer fram så brister det: "Fitta!" Oj. Men smärtan var... obeskrivlig. Jävla kärring, var förbannad hela vägen hem. Jag mötte farbror polisen också men jag iddes inte ens kolla, jag tänkte bryta lös tanden och kasta den på dem "Här har ni för att ni gör alla så nervösa och njuter av det! Och för att ni är i maskopi med folktandvården! PIGS!"   ...Men det gjorde för ont i tanden.
 

   \\
Over and Out ...
  

Kommentarer
Postat av: mona

VAA!!?? vafan har dom gjort?? Jag fick magknip bara av o läsa det där!! :S:S

2008-08-21 @ 10:22:54
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja! Rotfyllning ='@

2008-08-21 @ 10:34:57

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback