Mamma mia!

Nej, jag har inte kollat på "Mamma Mia" filmen. Jag har bara ingen bra rubrik.
  Igår kom Therese hem =) (Hon har ju varit nere hos Anders somewhere på kanarieöarna). Jag hämtade henne och resväskan på tågstationen, senare sa hon att hon nog hade fått med sig insekter i väskan (!) Hade jag vetat det så hade hon fått gått. ;D Haha. Så ja, gårdagen spenderades med henne och hennes historier och avundsjuka. =) Sen handlade vi juice och mackor och pratade mer hemma hos mig =) Fy fan vad hon hade haft det bra! Och eftersom Anders går bartenderutbildningen där nere så gjorde han drinkar varje kväll "Men jag måste ju öva, ta en till!" Gah! =D  Sen höll hon på somna på min soffa framåt eftermiddagen ( I don't blame her, hon hade inte sovit på typ ett dygn) så hon pinade homeover mot sängen. Fan vad jobbigt, hennes plan hade blivit försenat med 5 timmar! Uscha.
   Sen försökte jag färga håret på mig själv med usel färg som jag köpte på Ica. Resultat - Orange! Blä! Och lite missat i hårbotten bak. Hahaha, fy fan. Första och sista gången jag färgar håret på mig själv.

   Question:  "Pepcid Duo" reklamen? Den där med en gubbe som skjuter ut ett "monster" - aka halsbrännan - i rymden. Vad? Jag fattar inte, vem tycker den reklamen är bra? "Men oj! Kolla vad monstret försvinner och den blev sur! Nu ska jag genast köpa det där!" Och btw, om den skjuts ut i rymden så kan den väl komma tillbaka. Jag menar, hur kan vi veta att monstret inte kan manövrera ett rymdskepp? Huh. Huuhh? Fast det kanske de räknar med att vi inte ska fatta, och egentligen så säger reklamen: "Ja, köp denna produkt! Den är jättebra! Fasthalsbrännankommertillbakaefteretttag. !"  Nu var den på tvn igen!

   Ahh. Nee, undrar jag om jag ska gå på ica och köpa mjölk... Gah. Varför kan inte "Willy's" öppna en affär här? Hahaha =D


\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: mona

Alltså..jag gillar inte den reklamen,men på ett sätt gör jag det, bara för att den är tecknad xD

2008-08-27 @ 12:27:04
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha ;D

2008-08-27 @ 16:41:06

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback