De gör ont, men går ändå!

  Aaj! Alltså, jag måstemåstemåste köpa skor att arbeta i! Jag har så fruktansvärt ont i hälarna.
Jaja, men imorgon är ju min sista dag så... Ska bli skönt på ett vis -slippa äckelchefen som jag är så less på! Men sad också -inga pengar & jag har ju faktiskt bra arbetskamrater också =)  Men gah! Jag blev så less på han idag! ("chefen") Det fanns tre cocacola flaskor kvar och sen bara burkar. Då hade vi en bokning och allt skulle vara såå fiiint så då fick det inte vara några burkar på bordet inte! Och jag skulle gå och servera då tog ju de bara burkarna. När jag kom tillbaka till köket: "Inga burkar på bordet sa jag ju!" Snäser han då! Jaha, se till att det finns flaskor då! Vafan skulle jag ha gjort då? Ryckt tillbaks dom, "Nää, jag fick inte lämna några burkar här! SLÄPP!"  Åååhhh! Psyco gubbjävel! Hmpfh!
  Jaja, skitsamma. Jag ska inte jobba där mera efter imorgon. 

   Nu hade jag så ont i fötterna så jag tänkte unna mig något gott =) Men jag visste inte vad jag ville ha. Jag åkte iallafall på Ica och detta är vad jag kom hem med:
  • En honungsmelon
  • En twister
  • HubbaBubba
  • Kolasås

Och nu tänker jag... ??  Haha =)  Kanske ska testa att blanda?  Fuck, jag är ju sugen på chips. Varför är det alltid så? När man köper sött, vill man ha salt och när man köper salt vill man ha sött. Gah. Äh, jag orkar inte åka. Nu ska jag mysa med mig själv framför tv:n (haha) och kolla på film... Och äta chips =/  Mmm, chips... Ah, nu blev jag sugen på öl. Suck...

\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: monie

haha!inget jobb, ingaursäkter! ^^

vi måste hänga någon dag! How about that grrl??

2008-08-17 @ 15:12:22
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaa! Fuck. Utgång snarast. Bara häng, jag har körkort vettu ;)

!!

2008-08-17 @ 22:00:40

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback