Suck


Har suttit och försökt piffa upp bloggen en sväng men allt blev bara fel.
Jaja. Jag är på relativt bra humör så jag skiter i det bara.
Idag hade jag körlektion, -med Rolf! Och suck vad nervös jag blev. Jag vet inte ens varför, jag har inte kört med han förut och så satt han "Jaa, Simone. Varför gjorde du sådär Simone? Varför gör du det så svårt för dig Simone? Varför, Simone VARFÖR?!" Hahaha! Okej, kanske inte riktigt så. Dock blev det bättre mot slutet av lektionen då han började prata om sina operor osv. X)
Imorse bestämde jag mig för att ta ut "piercingen" uppe i örat, den har aldrig riktigt läkt och den gör bara ont. Och jag tog ut töjsmycket. Det kändes bara som att det var dags.
Bra.
Tömt kameran har jag gjort också. Lekte LykkeLi vilket resulterade i en bildserie X)
 Knuten på huvet, de bleka put-läpparna och kajalen X) Hade dock inga lösögonfransar. Hahaha. (Oseriösheten bör vara underförstådd)

Shit, vad hungrig jag är. Skinkmacka räcker inte långt. =)


\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback