Sicken dag

Imorse vaknade jag typ femtioelva gånger. Vakna, somna, vakna, somna osv. Jobbigt.
Det var en väldigt fin dag idag må jag säga. Solen skiner ännu faktiskt! =D Har nyss kommit hem från stan nästan, var på banken en sväng och tjabblade men det visar sig att automaten på statiol inte kollar om man har pengar på söndagar. Skit också. Där rök 200 spänn till. Shit asså, jag som var på väg mot värsta chill-stekar livet! Omg. Nae, nu måste jag softa en shvaeng och bara steka som den stekare jag är.
Haha. Var på promenad i tisdags med Nathalie och Mia. Det var kul. Alla tjattrade som hönor, märktes knappt att vi gick tyckte jag. Sen följde Mia med mig hem en sväng och vi satt med svenskahäftet (till nationella). Sen satt vi och pratade minnen. Hahaha. Alla sånger!

 "Simone och Mia dom går. Bam-bam. Bam-bam.
Dom våldtar ett får. Bam-bam. Bam-bam.
Å när dom är klara med han. Bam-bam. Bam-bam.
Då tar dom hans lamm. Bam-bam. Bam-bam."

Hahaha! Och det var bara en utav alla "Den och den dom går. Bam-bam. bam-bam." - låtarna (dock är den om Simone och Mia den bästa) Och vår lilla "snapsvisa", hahaha! "Söta Uttrar..."  Nej, förresten. Den behåller jag för mig själv sålänge. =)   Sen snackade vi stekare. Sen hälsade vi på Mandy en sväng för Mia vågade inte backa bilen. X)
Ojojoj. Sicka damer.

Ja, men vad var det jag skulle komma fram till om idag...
Jo! Jag klarade teorin idag!   =D

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Alltid "dom går" och sedan alltid också något om "hår"! HAHAHA! Vi är så sämst. Men stekarn' va fan roliast ändå.. ;) OCH GRATTTTTTTTTTTTTIS! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Du är så duktig Enomis!

2008-04-24 @ 23:07:32
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Simone

Hahaha! Jaa X)
Tackartackar Aim =D

2008-04-25 @ 13:54:56

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback